KONKURS | "Lepiej! 21 strategii, by osiągnąć szczęście"

Witajcie kochani Bibliofile!

Mimo późnej pory przychodzę do was z recenzją książki „Lepiej! 21 strategii, by osiągnąć szczęście” autorstwa Gretchen Rubin. Muszę ze skruchą przyznać, że gdy otrzymałam propozycję zrecenzowania najnowszej książki pani Rubin, podeszłam do tego bardzo sceptycznie i z lekkim niesmakiem. Osobiście nienawidzę, gdy ktoś mi mówi co mam robić i książki tego też typu staram się omijać szerokim łukiem.
„Po co mi kolejny nic nie wnoszący poradnik?” - myślałam. Postanowiłam jednak nie oceniać książki po okładce (a raczej w tym wypadku tematyce) i posłałam mail zwrotny. Jakież było moje zdziwienie, gdy do otrzymaniu paczki zaczęłam wertować strony neonowego podręcznik!
- Ale o tym w dalszej części postu ... :)
Uwaga! Zostańcie do końca!
Dla wytrwałych mała niespodzianka :D




"To co robisz codziennie, ma większe znaczenie niż to, co robisz od czasu do czasu"

Krótki opis: 


Masz dość przytłaczającego świata? Nie potrafisz zagospodarować czasu? Chciałbyś zdrowo się odżywiać, ale połyskujące w oddali „M” jest zbyt natarczywe? Chcesz zmienić cokolwiek w swoim życiu? A może wydarzyło się ostatnio coś strasznego i potrzebujesz pocieszenia?
Jeśli odpowiedź na choć jedno z powyższych pytań brzmi „tak” to książka Gretchen już nie może się doczekać, aż weźmiesz ją do ręki!
Jak wiadomo to nawyki żądzą tym światem. Jak więc ukształtować te złe i nakierować je na dobrą ścieżkę? Poznaj 21 strategii i wybierz własną drogę do szczęścia!

Moja Ocena: 


Książka, mimo iż znacząco odbiega tematyką od moich ideałów, pochłonęła mnie praktycznie już od pierwszych stron. Gretchen Rubin w żywy i dowcipny sposób pokazuje, jak naprawić swoje życie bez konieczności podejmowania trudnych decyzji i robienia czegokolwiek wbrew sobie. Lepiej! mimo swojej naukowej konwencji nie zanudza czytelnika suchymi faktami i nic niewnoszącymi poradami. Całość bardziej przypomina osobisty pamiętnik, aniżeli kolejną „wspaniałą” recenzją na całe zło tego świata. Zdecydowanie polecam!
7/10

KONKURS! 






Czas na małe rozdanie!
Weź udział w konkursie i wygraj książkę!

Zasady? Banalnie proste!
1. Polub "W świecie bibliofila" na facebook'u >>>KLIK<<<
2. Dołącz do mojego blog'a i zostań jego stałym członkiem
3. Udostępnij post na swojej tablicy
4. Odpowiedz w komentarzu na pytanie - Jak osiągnąć szczęście?

Wyniki 25 LUTEGO!




Przydatne linki:
Bądź na bieżąco -----> KLIK 

Strona wydawnictwa Znak -----> KLIK
Kup "Lepiej!" z 25% zniżką -----> KLIK

A JAKĄ KSIĄŻKĘ WY POLECACIE?



Zobacz również:

__________________________



2 komentarze:

  1. Biorę udział!
    Żeby osiągnąć szczęscie włączam muzykę. Słuchanie tekstów podnosi mnie na duchu.
    Kontakt: kasiasobek@gmail.com
    Jestem stałym obserwatorem i lubię stronkę na fb

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby osiągnąć prawdziwe szczęście, trzeba swoją radością obdarowywać też otaczających nas ludzi - bo szczęście to jedyna rzecz, która mnoży się, gdy się ją dzieli.
    mail - at.twardowska@gmail.com
    fb - Ola Twardowska
    obserwuję jako olalora

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 W świecie bibliofila , Blogger