Troszkę o mnie

Czołem wszystkim!

 Dzisiaj postanowiłam przedstawić się wam troszkę z innej perspektywy niż dotychczas.  
Większość z was zna mnie już pewnie jako mola książkowego z ogromnym zapałem do pisania, ale to tylko jedna tysięczna tego kim jestem i tego co w swoim życiu robię. A zaczynając od początku: 

Moje imię brzmi Aleksandra, choć ludzie rzadko zwracają się do mnie jego pełną formą. Zdecydowana większość preferuje skrót - Ola albo (ale to tylko w sporadycznych przypadkach) wołają mnie po nazwisku tj. Jakubowska.  
Urodziłam się listopada 1998r, więc co za tym idzie aktualnie mam 16lat. Wiek ten jest dość nieporęcznym, bo choć nie jest się już aż tak młodym i dorośli zaczynają wymagać od nas znacznie więcej to i tak większość ludzi nie traktuje takich osób jeszcze poważnie.  
Ogólnie jestem osobą dość ambitną, która nie potrafi "siedzieć na dupie" i nic nie robię. Jednak moim problemem często jest fakt, że przeciążam się sprawami i później nie wszystkie potrafię poprowadzić do końca.  
Od 7 roku życia, wtedy mniej-więcej, gdy dziecko zaczyna już samodzielnie myśleć uczęszczałam z własnej nie przymuszonej woli na wszelkie możliwe zajęcia pozalekcyjne. Pisząc wszelkie mam na myśli WSZELKIE zajęcia zaczynając od ju-jitsu, koszykówki, zajęć tanecznych, szachów, plastyki, śpiewu, gry na gitarze, pianinie kończąc na szermierce, kółku teatralnym, siatkówce, wspinaczce i wielu wielu innych sportach, czy tam zajęciach, którymi zanudzać was nie będę. Przez trzy lata chodziłam nawet do klasy sportowej o profilu judo. Jestem osobą bardzo aktywną i jeśli chodzi o sport to nigdy mi go mało!
Od września 2014 roku uczęszczam do II Liceum Ogólnokształcącego, im. A. Frycza Modrzewskiego w Rybniku na profil dość dziwny, bo z rozszerzeniem języka polskiego, WOSu iiiii matematyki. 
Sama nie wiem czemu zamiast standardowej historii mamy matę, ale nie narzekam. W sumie, choć w duchu czuje się bardziej humanistką niż ścisłowcem, to od tej nieszczęsnej historii o wiele bardziej wolę matematykę, którą na szczęście dostałam "we krwi".  
Do Liceum poszłam przede wszystkim ze względu na moją przyszłość którą wiążę z pisarstwem jako dziennikarka, bądź gdyby mi się udało pisarka. Niestety jednak szkoła narzuca mi tyle pracy, że zamiast rozwijać swoje pasje, uczę się na sprawdziany i kartkówki z przedmiotów, które po prostu mnie nie interesują, przez co mam mało czasu na czytanie, pisanie bloga i pisanie ogólnie.
  ---

Moim hobby jest również fotomodeling z którym nie wiąże jednak swojej przyszłości. 
Wolę spełniać się psychicznie, nie fizycznie.

olusia98
olusia98olusia98olusia98

Więcej moich zdjęć znaleźć możecie na moim MAXMODELS, FACEBOOKU lub na INSTAGRAMIE: jaakubowskaa_


Jeśli macie jeszcze jakieś pytania zapraszam do zadawania ich w komentarzach :)

OGŁOSZENIA PARAFIALNE:
Od dnia dzisiejszego do okresu wakacji letnich posty wrzucane będą co najmniej dwa razy w miesiącu.
Jeśli chcecie być na bieżąco i jako pierwsi wiedzieć kiedy post się ukazał zapraszam na oficjalną stronę bloga na facebooku.

19 komentarzy:

  1. zdjęcia są niesamowite *.*
    Miło Cię poznać. Będę tu zaglądać, bo jestem molem książkowym:)

    http://turqusowa.blogspot.com/2014/12/welcome-pack-pierre-rene-miyo-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjecia slicznotko :D milo mi cie poznac i zapraszam do mnie :)
    http://jakubrojewski.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :)
      Z chęcią zajrzę na twojego bloga.

      Usuń
  4. Masz bardzo ładne zdjęcia ! Fajnie, że napisałaś trochę więcej o sobie. Dobrze, że masz pasje i cele ;]
    Dzięki za komentarz u mnie, pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia! Strasznie mi się spodobał twój styl pisania, czekam na więcej. Fajnie jest mieć tyle zainteresowań od małego. :)

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd jesteś? bo jeżeli z Kraków, to chętnie porwałabym Cię na zdjęcia! <3

    http://wealdstonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć sąsiadko z Rybnika! Blog bardzo fajny .. ale po kliknięciu w zdjęcie, nie powiększa się tylko automatycznie mi się zapisuje..
    to prawdopodobnie przez bawienie się układem zdjęć, miałem te same problemy.

    www.mariuszlutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć sąsiedzie! Z pewnością tak, ale już zmieniać tego nie będę. Zbyt dużo czasu poświęciłam na ułożenie ich w odpowiadającym mi układzie. Dziękuje bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  8. Też chcę być dziennikarzem

    http://zaczytanywksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że "nie potrafisz siedzieć na dupie i nic nie robić" ;)) To bardzo dobra cecha, która chyba nas łączy :D
    jesteś mega śliczna!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna uroda.
    A kolor szminki na jednym ze zdjęć- obłęd !


    http://szalonyswiatalexy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach ^^ I do tego widzę, że tak samo jak ja łapiesz 6651 wron za ogon :)
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/01/all-around-januarys-photos.html

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny masz styl pisania. Na pewno z checia czesciej bede zagladac. Przepraszam, ze pisze bez polskich znakow, ale jestem z telefonu

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy te ostatnie zdj nie jest z sesji robionej przez Evil Vision?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeee.
      Nawet nie wiem kim jest "Evil Vision"
      Zdjęcie wykonała wspaniała Paula Cichosz http://dotykdeszczu.blogspot.com/2014/07/open-eyes.html :))

      Usuń

Copyright © 2014 W świecie bibliofila , Blogger