Lumpeksowe perełki #1

Witajcie kochani bibliofile!


Dzisiaj znowu przychodzę do was z nową serią, tym razem jednak stricte ubraniową.
Osobiście jestem zwolenniczką kupowania ciuchów w lumpeksach i tych które
możemy dostać na chińskich stronach. 
Nie lubię wydawać 100 zł na coś, co w tej samej jakości, a czasem nawet i lepszej
dostać mogę za niecałe 3. Nieszablonowe zakupy pozwalają wprowadzić do mojej
szafy ubrania, które są jedyne w swoim rodzaju.
Rzadko kiedy zdarza się możliwość zakupienia owych perełek w sklepie stacjonarnym i to za tak niską cenę.





Od razu ostrzegam, iż nie znam się na modzie. 
Nie wiem, co jest modne, co się nosi, kto jaką ostatnio wypuścił kolekcję. 
Kupuje to, co wpadnie mi w oko i zestawiam ze sobą tak, żeby mi się podobało. 
Moje motto? Ładnie i wygodnie :)
Dziś zaprezentuje wam jedną z takich lumpeksowych stylizacji. 
Za ubrania (oczywiście odliczając uprzednio buty, które zakupiłam w sklepie
stacjonarnym) zapłaciłam około 7-8zł
Jakie szmaty dostaniemy za takie grosze? Zobaczcie sami:



 










Buty H&M
Spodnie SH
Kamizelka SH // modstrom
Golf SH // F&F



Wiem, że w tej stylizacji nie ma nic nadzwyczajnego, ale chciałam was po prostu uświadomić, że za śmieszne pieniądze możemy dostać dość „ładne” ciuszki.
Zielona kamizelka, którą widzicie, była całkowicie nowa. Posiadała ona metkę z oryginalną ceną, która nie oszukując się w porwaniu do lumpeksowej była dość wysoka. 
Co wy o tym sądzicie? 
Wolicie kupować ciuchy w sklepach stacjonarnych czy może lumpeksach?
Podzielcie się swoim doświadczeniem w komentarzach :)
Do następnego!


Przydatne linki:


Bądź na bieżąco ---->KLIK


38 komentarzy:

  1. Stylizacja na prawdę ekstra! Bardzo elegancka i sportowa jednocześnie ;) bardzo mi sie podoba. Ja osobiście uwielbiam lumpy- mam obsesje na ich punkcie ;)
    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Preferujesz rzeczy na wagę czy z wyceny?

      Usuń
  2. Ja zdecydowanie w lumpeksach. :) Kupiłaś świetną kamizelkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja za małą cenę :)
    Też jestem zwolenniczką kupowania w sh , każda moja stylizacja to 50 % ubrań z ciucha
    Dziś u mnie post z wishlistą , zapraszam i prosze o kliknięcia w linki pod ubraniami :)
    http://memyselfandclothespl.blogspot.com/2016/02/must-have-czyli-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry i zarazem ciekawy post ! Masz racje nie warto kupować ubrań za które zapłacimy nie wiadomo ile pieniędzy ! Jeśli moge spytac gdzie zostały te rzeczy zakupione?
    nasz blog: http://perfect-mistakex.blogspot.com/2016/02/usual-unusual-getaway-with-friends.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamizelka pochodzi z lumpeksu przy ekonomiku. Reszta zakupiona na Powstańców Śląskich :)

      Usuń
  5. Ile Cię kosztowały ubrania z SH? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie kosztowały w zaokrągleniu 3zł, koszulka 1-2zł, a kamizelka jakieś 3-4zł. Nie pamiętam dokładnie.. :/

      Usuń
  6. Jak patrzę na różnych ile fajnych ciuszków w tak małej cenie można kupić w lumpach. U mnie w lumpach takich rzeczy nie ma, a jakby były pewnie zapłaciłabym ok. 40 zl ;€

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałaś wszędzie? Ja musiałam przejść kilka placówek zanim udało mi się znaleźć odpowiedni lumpeks :)

      Usuń
  7. Trzeba też mieć jakieś fajne lumpeksy w swojej okolicy. W moim mieście jest chyba z 5 i szczerze znajduje tam coś bardzo rzadko (definicja bardzo rzadko - 1/10 na przykład...)
    A mimo, że mówisz, że nie znasz się na modzie to znaczy, że masz bardzo bobre wyczucie :)
    Golfy teraz wracają do łask .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre lumpeksy mają również swoje własne strony internetowe. Próbowałaś coś kiedyś zamówić online? :)

      Usuń
  8. Też lubię rzeczy z lumpeksów ale u mnie zwykle słabe są :/ Super outfit!
    Imbirkowy blog klik!
    konkurs fotgraficzny klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam lumpeksy internetowe! Z chęcią zajrzę :)

      Usuń
  9. OlinkaOkraglinka26 lutego 2016 08:17

    Świetna stylizacja! Sama uwielbiam buszowanie po lumpeksach i większa część mojej szafy pochodzi właśnie z SH. Jak wspomniała Aleksadra J. niektóre lumpki mają swoje sklepy internetowe, więc jak nie mam czasu szperać w stacjonarnych kupuję w internecie :) Moim ulubionym jest gabciuch.pl, często można tam znaleźć naprawdę markowe rzeczy (Tommy Hilfiger, Vera Wang, Guess, Hollister), a nie jakieś primarkowe szmatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat lumpeks mam po drodze ze szkoły, więc jestem tam praktycznie codziennie :D Jest coś takiego jak lumpoholizm? Chyba na niego choruje...

      Usuń
  10. OlinkaOkraglinka26 lutego 2016 08:18

    jak wspomniałaś Aleksandra J.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecież lumpeksy to życie :'D wystarczy znaleźć jeden naprawdę dobry, a na pewno znajdzie się idealne ubrania... Obecnie poluję na spodnie z dziurami - dokładnie takie jakie ty masz :)
    Zapraszam do siebie: http://wmr-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie dziury zrobiłam sama. Spodnie bardzo mi się podobały, ale miały małą plamkę na kolanie. Wzięłam nożyczki, zrobiłam dziury i wyszło jak wyszło :D

      Usuń
  12. Stylizacja bardzo mi się podoba. Sama także lubię zaglądać do lumpeksów i robię to dość często. Tak jak mówisz, można znaleźć prawdziwe perełki, no i możemy być pewni, że nie będzie w tym chodzić pół miasta. Niestety, mam tylko jeden taki lumpeks, w którym można coś wygrzebać, ale nie narzekam na zdobycze! :)

    Pozdrawiam,
    kozlovskaiza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w mieście jest ich dość sporo, ale ulubiony również mam jeden! W innych nie potrafię się jakoś odnaleźć

      Usuń
  13. Zakochałam się w Twojej stylizacji! Ja preferuję lumpeksy i chyba nawet jestem uzależniona :') zapraszam do mnie <3
    Modowydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja jest świetna. Ja też się przekonałam, że w lumpeksie można znaleźć naprawdę fajne ubrania. :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mieszkałam kiedyś w mniejszym miasteczku i tam były super SH, teraz mieszkam w większymi o dziwo nie ma nic ciekawego, a jeśli już to się cenią, za to Ty znalazłaś takie perełki i wyszła Ci cudowna stylizacja:)
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego polecam również lumpeksy internetowe :)

      Usuń
  16. Bardzo ładne rzeczy znalazłaś. Ja uważam że używane rzeczy są nie raz lepsze jakościowo od tych sprzedawanych w sieciówkach. Jednak co do chińskich sklepów, uważam że nie warto. Ja bardzo zwracam uwagę na jakość a jakoś te rzeczy z chińskich stron mnie nie przekonują. :)

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie rzeczy z chińskich stron są niskiej jakości. Zwróć uwagę na to, że praktycznie wszystko co kupujemy jest "Made in china". Pozdrawiam! :)

      Usuń
  17. Stylizacja jest świetna. Osobiście uwielbiam buszowanie po lumpeksach, choć zdarza się, że nie mam na to czasu :) Ostatnio kupiłam piękną bluzkę za 5 zł. I jak tu nie kochać lumpeksów?
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest ta stylizacja :)
    zapraszam :) http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ej, świetne! :))
    ja raczej kupuję w sklepach stacjonarnych, ale nie u mnie w mieście, tylko jak wyjeżdżam do rodziny, bo jest tam naprawdę mnóstwo promocji :)
    u mnie w lumpeksach rzeczy są niestety bardzo poprzebierane, a ceny praktycznie jak w sklepach-nie ma nic na wagę tylko na sztuki, więc średnio się to opłaca, a szkoda, bo kiedyś było naprawdę spoko :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te rzeczy! Kamizelka boska, kocham rzeczy tego typu :)
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Popieram Twoje zdanie i przyznam, że wolę lumpeksy. A nawet je uwielbiam, choć nie zawsze jestem zadowolona z tego co kupię, gdyż w całej euforii niedokładnie przyjrzę się np. długości sweterka, który w moim mniemaniu miał być sukienką, ale staje się długaśnym jumperkiem, który grzeje mnie i tuli. Świetna seria. Ciuchy i post cudne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja bardzo ładna. Klasyczna taka jakie lubię. Spodnie są świetne <3 Ja również lubię kupować w lumpeksach są tam czasami naprawdę świetne rzeczy, a nie kiedy czasami z metkami :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna stylizacja! wyglądasz w niej na prawdę pięknie!
    zawsze chce kupic coś w lumpeksie ale jakoś nigdy nie moge nic znaleźć ale po tym poście nabrałam motywacji i jutro lecę na zakupy :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam rónież do siebie!
    kasiulaxxstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 W świecie bibliofila , Blogger