"Arrow"

Gdy po raz pierwszy usłyszałam o "Strzale" jakoś przez głowę nie przeszła mi nawet mała myśl, by zobaczyć jeden odcinek, czy choćby sam zwiastun. Teraz, gdy tak sobie o tym myślę wydaj mi się to śmieszne, ponieważ praktycznie od dziecka uwielbiam wszystkie tego typu historyjki i oglądam je z ogromnym zapałem.
Bohaterzy typu Batman, Spiderman czy nawet Superman to moi ulubieńcy,
więc dlaczego tak długo stroniłam od Arrrow'a?


Możliwe, iż spowodowane to było faktem, że nie lubię, gdy co mi się "narzuca" i raczej nie oglądam seriali, o których jest głośno. Czasem, gdy natłok fanów, zwanych sezonowcami jest już troszkę mniejszy i przypadkowo natrafię się na takowy serial w sieci zdarza mi się zobaczyć, no i oczywiście, jeśli mi się spodoba, zacząć oglądać.


Pierwszy odcinek serialu "Arrow" wyemitowany został 2012 roku, a obecnie liczy ich sobie aż 55, co daje nam trzy niepełne sezony.
Jego bazą początkową był komiks jednego z największych amerykańskich wydawnictw - DC Comics.
Serial ten, to nowoczesne wydania historii Zielonej Strzały.
 ---
Co ciekawego niesie ze sobą łucznik?
Oliver Queen pięć lat temu został uznany za zmarłego. 
Na skutek katastrofy jachtu, podczas które zmarł jego ojciec, wylądowała na piekielnej wyspie, która zmieniła go nie tylko fizycznie, ale również psychicznie...
Od tamtego feralnego wydarzenia młody kobieciarz z bogatego, przystojnego i beztroskiego nastolatka stał się odpowiedzialnym młodym mężczyzną, który pod osłoną kaptura postanowił oddać się walce z przestępczością i siłą, która chce zniszczyć jego rodzime miasto - Starling City
Czy Oliverowi uda mu się zapobiec nieuniknionemu? 
Czy kaptur przyjmie się jako bohater?


W role główne wcielili się: Stephen Amell, David Ramsey, Emily Bett Rickards, Katie Cassidy, Willa Holland, Colton Haynes


Premiera najbliższego odcinka s03e10 zaplanowana została na 21 stycznia bieżącego roku tj. 2015.

Miłego oglądania!

3 komentarze:

  1. Uwielbiam ten serial!! A główny bohater to ciasteczko! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam, ale może - jeśli w końcu będzie napływ czasu wolnego - zacznę. Zobaczymy ;) Na razie mam swoje dwa seriale, które ciągle muszę nadrabiać właśnie przez to, że nie mam kiedy oglądać. ;D
    Pozdrawiam,
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com - będzie mi miło jeśli zajrzysz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej uwielbiam ten serial! Oliver i Felicity najlepsi :3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 W świecie bibliofila , Blogger