"The Flash"


Jeżeli jesteście fanami "Arrowa" to "The Flash" musi obowiązkowo znaleźć się na waszej liście seriali do obejrzenia*!
Zapytacie czym jest Flash?
Odpowiedź jest prosta: rewelacyjnym komiksem jednego z największych amerykańskich wydawnictw - DC Comics oraz kolejnym świetnym serialem stacji CW. 
Dlaczego obowiązkowy dla fanów "Arrowa"? 
To się nazywa genialny trik na zdobycie popularności! Wystarczy stworzyć dwa seriale i w pewnym momencie uzależnić je od siebie, w taki sposób, aby zrozumienie jednego było niemożliwe bez obejrzenia drugiego! Wspaniałe, czyż nie? Tym o to sposobem my zyskujemy kolejny serial, zabierający nam czas na rzecz w porównaniu z tym tak błahą, jak np. nauka, a CW zbija na nas większą kasę. No, ale czego się nie robi dla naszych ukochanych bohaterów!

 *jeśli takowej jeszcze nie posiadacie, to najwyższa pora ją stworzyć! Jeśli zechcecie zostać ze mną na dłużej to obiecuję, że do dwóch miesięcy będziecie na niej mieć już kilka jak nie kilkanaście pozycji!

Barry Allen to młody naukowiec pracujący w policji. Jego codziennie praca polega na pomocy w schwytaniu kryminalistów, ale gdy pewnego razu w wyniku porażenia piorunem zostaje obdarzony niesamowitą mocą, jego zadanie nabiera całkowicie nowego wymiaru. Od tego pamiętnego dnia Barry jest najszybszym człowiekiem na świecie, a swoją niesamowitą przypadłość wykorzystuje do obrony rodzinnego miasta - Central City.

  -----

W role główne wcielili się: Carlos Valdes, Grant Gustin, Danielle Panabaker, Tom Cavanagh, Jesse L. Martin, Candice Patton
Premiera najbliższego odcinka s01e12 zaplanowana została na 3 lutego bieżącego roku tj. 2015.

Miłego oglądania!
Arrow | Flash

5 komentarzy:

  1. Jeszcze nie oglądałam Flasha, ale uwielbiam Arrow, i po paru odcinkach z gościnnymi występami aktorów z serialu Flash, zdecydowałam, że kiedyś zacznę oglądać! :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Już masz u mnie wielkie plusa za komisy! Ja uwielbiam, czekam, na pewno będę go oglądać. Pozdrawiam ciepło, bardzo ciekawie jest u Ciebie więc zapraszam również i do mnie, może Cię coś zainteresuje sylvviusz.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tylko małe zastrzeżenie: serial nazywa się "The Flash" a nie samo "Flash" ;) Tak, to istotne.
    I ja serial uwielbiam, choć wolę "Arrow". :D

    Przepraszam, że z anonima, nie mam konta na Google.
    Karolcia W.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh faktycznie gdzieś mi się zapodziało The :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wypowiadaj się na temat ekranizacji komiksów, których nie czytałaś.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 W świecie bibliofila , Blogger