"Under the Dome"

"Pod Kopułą" - jest to serial, który powstał na bazie powieście, jednego z najwybitniejszych pisarzy tego wieku. Stephen King swoim niepowtarzalnym stylem, zaskakuje nas ze strony na strony, jak i z minuty na minutę. Jako autor książki bierze czynny udział w realizacji ekranizacji, do której osobiście pisze scenariusz!


Gdy w czerwcu ubiegłego roku został wyemitowany pierwszy odcinek, nikt nie spodziewał się, że zyska on taką popularność!
W sumie premierę obejrzało ponad 17 milionów widzów, ustanawiając przy okazji kilka, jak nie kilkanaście rekordów oglądalności. Drugi sezon wyemitowany został latem bieżącego roku.
---
Co ciekawego niesie ze sobą tajemnicze "Under The Dome"?
Na ziemię spada wielki ''klosz'', który oddziela miasteczko Chester Mill od świata. Nikt nie wie skąd się wziął ani nikt nie potrafi go usunąć. Codziennie kopuła bada granice mieszkańców budząc w nich, to, co najlepsze jak i najgorsze. Niektórzy mówią, że utknęli na zawsze, ale oni nigdy nie przestaną szukać drogi do wolności. Podczas tej ''kwarantanny'' na światło dzienne wychodzą różne mroczne sekrety skrywane do tej pory przez mieszkańców. Czego one dotyczą? Czym jest kopuła? Dlaczego Chester Mill, jest "nieosiągalne"? Zobaczcie sami!


W role główne wcielili się Mike Vogel, Reachelle Lefevre, Alexander Koch, Dean Norris, Britt Robertosn.

 
 Dotychczas ukazały się 22 odcinki.
---
http://24.media.tumblr.com/8f444fe4a36336ca90fab4a7bd728f52/tumblr_moymslDoc61r6y67yo1_250.gif#_=_
Próbowała zabrać się za książkę, ale po 100 stronach stwierdziłam, że nie ma to sensu. Według mnie, jeśli ktoś chce obejrzeć serial to nie ma co brać się za książkę, bo wszystko tylko się wam pomiesza, a jak przeczytacie książkę to z całą pewnością serial nie przypadnie wam do gustu.

Miłego oglądania!

5 komentarzy:

  1. Na książkę mam już ochotę od dłuższego czasu. Nie wiedziałam, że powstał serial, ale jestem pewna, że niedługo się za niego zabiorę! :)
    Zapraszam do mnie: www.books-mylov.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym nigdy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o tym serialu,a le jeszcze nie miałam okazji obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na trawiłam się kiedyś na necie na zwiastun tego serialu.
    Ale nigdy nie oglądałam po twojej ocenie
    zapiorę się za oglądanie serialu wydaje sie byc fajny :)
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 W świecie bibliofila , Blogger