No to zaczynamy...

Cześć wszystkim!
Jestem Ola i założyłam tego bloga, aby dzielić się z wami własnymi spostrzeżeniami i recenzjami książek. Osobiście uwielbiam czytać i nie wyobrażam sobie świata bez rzeczy tak pięknej jak literatura. Wiele osób zniechęca się do książek, przez lektury które są z góry narzucane przez innych - w sumie nie dziwie się im. W całym moim życiu przeczytałam może do końca tylko dwie lektury: ''Hobbit'' i ''Kamienie na szaniec''. Dramaty i inne tego typu książki mnie męczą, dlatego nawet po nie, nie sięgam. Kocham fantastykę, więc na tym blogu będzie jej najwięcej.  Zdaje sobie sprawę jak trudno czasem znaleźć dobrą książkę, bo niejednokrotnie sama mam z tym problem.  Chciałabym wam mniej-więcej pomóc dzieląc się z wami wiedzą którą sama już posiadam. Mam nadzieję, że są jeszcze ludzie którzy kochają czytać i z chęcią będą odwiedzać tego bloga.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 W świecie bibliofila , Blogger